utorok 31. januára 2012

Stojan na náušničky


Ľudkovia moji milí, včera som bola taká vyšťastnená z toho, že aspoň jedno moje novoročné predsavzatie prežilo dlhšie ako týždeň-dva a že ma toľko ľudí podporuje, že som chcela spraviť niečo viac. Možno to tak malinkatú trolinku súvisí aj s tým, že sa mi nechcelo učiť španielčinu (krásny to jazyk, ale mám silné de javu – aj na VŠ sme mali lektorku, ktorá rok nevedela pochopiť, že vedie hodiny pre začiatočníkov a nie pokročilých...).

Každopádne som robila všetko možné: nakupovala, upratovala, triedila papiere, browsovala po nete, youtubovala (samozrejme lekcie španielčiny, aby som nemala príliš zlé svedomie) a potom som začala vyrábať stojan na náušničky :)
Z boku sa dá otvárať na patent zo suchého zipsu, aby sa naň dali dať aj puzetky. Môže byť zavesený aj len tak položený. Či bude ležato alebo stojato – všetko jedno, je prispôsobený obom spôsobom položenia/zavesenia.

Najväčšou výzvou bude upevnenie sieťky aby sa poriadne držala, pretože momentálne trošku štrajkuje. Je to skrátka prototyp stvorený na masívne vylepšovanie a fotený len letmo mobilom dnes ráno, ako som utekala do práce. Tak čo poviete? Páči sa vám? Potešil by vás taký darček?

Nech viem, či sa oplatí vylepšovať ho ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára