nedeľa 1. januára 2012

Vianoce 2011 *Marry Christmas*

Tieto Vianoce boli moje prvé scrapbookové a ako si isto všimneš, ešte sa trošku hľadám...
Preto sú veľmi rôznorodé a pri viacerých následných kreáciach som postupovala viac než len zvoľna = "vyjašila som sa" a dúfam, že sa ti budú páčiť aspoň tak ako mojej milovanej rodinke, ktorá ma tieto kúsky vystavené v kuchyniach, na poličkách, pri stromčeku a pod. a ja sa z toho hrozne teším ;)





 


 






3 komentáre:

  1. Dakujem za navstevu a pozyvam castejsie :)

    Tato:

    http://4.bp.blogspot.com/-ABTY0_b9quk/TwC4rG9_IfI/AAAAAAAAAFQ/9IpHsP40Nfs/s1600/IMGP0438.jpg

    sa mi velmi paci!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavá inšpirácia na dlhé zimné večery.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nielen zimne ;) narodeninove pohladnicky sa daju vyrabat celorocne :D

      Odstrániť