pondelok 10. decembra 2012

***UKONČENÁ***Súťaž: Vyrob Mikuláša/Snehuliaka

Click here for more graphics and gifs!

Je to ľahké, lacné, človek sa pri tom zrelaxuje a spojí príjemné s užitočným :)

Pridaj sa a vyrob si vlastného Mikuláša alebo snehuliaka - či už pohľadničku alebo ozdobu na stromček. V tomto smere ostáva zadanie voľné. Na vianoce spustím hlasovanie a na Silvestra vyhlásim výťaza, nech mu príde darček do troch kráľov :D

Zhrnutie zadania:

1. motív: Mikuláš/Snehuliak

2. prevedenie: pohľadnica, ozdoba na stromček či vianočná dekorácia

3. treba poslať do: 24.12.2012

4. hlasovanie za napodarenejší kúsok + vyhlásenie výťaza do: 31.12.2012

5. cena je balíček na tvorenie a drobné prekvapenie

Inšpirácie:

8 komentárov:

  1. oo, to je skvelé!:) hádam sa zapojím, ak ma niečo originálne napadne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super, tesim sa ;) naschval som nezadavala material, aby som nikoho neobmedzovala. takze je uplne jedno ci to bude z papiera, textilu, fimo-hmoty, flisu, vlny, kamienkov alebo podobne. tympadom by to mal zvladnut kazdy, kto aspon trosinku chce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super si to tak vymyslela, a ja som už aj dovymýšľala čo spravím a ako to spravím, tak sa už teším.. :) dúfam, že sa zapojí viac ľudí,.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bolo by super, ak by ste zdielali aj na svojich blogoch baby, nech sa nas zapoji co najviac ;) nachystam este balicek pre vytaza a doplnim potom foto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, děkuju za nakopnutí, určitě zkusím něco vymyslet, samozřejmě o pomoc při ztvárnění požádám děti :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja by som sa zapojila, no škoda nestihla som...nevadí nabudúce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nieco urcite este vymyslim v novo roku ;)

    OdpovedaťOdstrániť