utorok 29. januára 2013

DIY: Aj staré rifle poslúžia

Tiež sa neviete rozlúčiť so svojimi starými riflami, ani keď už začínajú byť riadne kvalitne vyšúchané a to samozrejme na tých najnevhodnejších a nie práve moderných miestach? Dokonca aj keď sa záhadne scvrknú a stanú sa z nich pretekárske (to keď sa sadielko tlačí po všetkých stranách von z gatí)?
Mám ich celkom dosť, len som potrebovala čas, aby mi ich nebolo ľúto rozstrihať. Konečne prišiel :D
Kraťasky som z nich spraviť nemohla kvôli spomínanému roznožnému zodratiu, tak som sa rozbrošnila o sto šesť :)
Menšiu s korálkami som spravila podľa návodu tu.


Pri tento som z pásu rifloviny spravila ruličku a tú som potom skrúcala ako prišlo a nakoniec som prilepila dolu aj kvetinku z červenej stužky s bodkami a pripevnila brošňový mostík.
Na najväčšiu som vystrihla hrubší pás, ten som preložila na polku, zlepila a potom nastrihla cca takto:
Potom stačí už len zrolovať a postupne lepiť alebo zošívať, zafixovať spodnú časť ďalším kusom látky a potom pripevniť brošňový zapínačik :)
Na takúto brošničku vám pomôže tento tutorial. V zásade stačí nastrihať kolečká alebo také placatejšie ovály aka lupene a navrstviť, miesto lienky môžte dať trebárs gombík :)
Do mojej zbierky zápisníkov teraz pribudol aj tento krásavec:
V rámiku je nanesená tabuľová farba, na ktorú sa dá písať kriedou a potom nápis zmazať, takže sa dá meniť podľa nálady :)
Niekoľko super inšpirácií aj z netu:
Šikovné odkladátko (http://pinterest.com/pin/186547609536770411/)
Sukňa z riflového základu (http://pinterest.com/pin/186547609535877240/)
Taburetka (http://pinterest.com/pin/186547609534999707/)
Obal na knihu (http://www.makingfriends.com/jeans_bookcover.htm)
Letná taška je skrátka -must have- (http://www.craftbits.com/project/blue-jeans-denim-bootie-bag-purse) :)














8 komentárov:

  1. Díky moc za tipy, mám čím dál více nenositelných riflí:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow- super tipy :) Kde sa dá kúpiť tá tabuľová farba? Nevieš presne ako sa volá? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super, tesim sa ;) o tabulovej farbe este budem robit prispevok - mam ho uz rozpisany, len mi chabaju este fotky. farbu som kupovala tu www.raj-umelcov.sk/index.php?section=product&id_category=505

    po objednavke som dostala hned potvrdzujuci mail a ked nemali vsetko co som chcela, tak mi hned volali a ponukli nieco ine, poradili a cele to trvalo len par dni. myslim ze ani nie tyzden. takze mozem len a len odporucat :)

    bola som fakt velmi spokojna, neplatia mi za reklamu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem- asi si tú tabuľovú farbu kúpim :)

      Odstrániť
    2. ked das hrubsiu vrstvu, tak sa na nej udrzia aj mensie magnetky. na chladnicke nedrzi, to uz som skusala ;)

      Odstrániť
  4. jeeej, krasny zapisnicok ... ja tiez teraz trochu tvorim, kamaratky maju sviatky , tak sa vytesujem a papiere od Teba sa rýchlo míňajú... Ešte že mám rodinu v BA ; rifle stare nemam , ale kedze mamka je krajcirka najde sa sem-tam riflovina, takze skusim ;)

    Maj sa krasne :)
    Sonka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je super Sonidlo, tesim sa, ze z nich mas tolko uzitku ;) v podstate sa da pouzit akakolvek latka - aj stare tricka posluzia. myslim ze uplynuly rok som mala aj taky prispevok...staci odhodlanie a trosku improvizacie :D dakujem za navstevu ;)

    OdpovedaťOdstrániť