streda 23. januára 2013

Výmena balíčkov u Lilliany

Netuším, akým zázrakom som narazila na blog Lindy, ale bola som šťastná prešťastná, pretože práve avizovala SWAP. Nápad s výmenou balíčkov sa mi hrozne páči a vždy som nejak tie veľké akcie na ostatných blogoch prepásla... O to viac vytešená som bola, keď som jej akciu vyňúrala včasne :D

Kto nemá rád prekvapenia a netrúfa si poskladať darček pre neznámu osobu, tak si veľmi pri balíčkovacích akciách nepríde na svoje. Ja sa rozkokoším pri oboch variantách, takže som sa na to vrhla s obrovským nadšením ;)

Sorry, že som neodfotila aj vecičky, ktoré som nabalila ja Linde, ale tak možno ich zverejní v nasledujúcom príspevku.

Čo som dostala ja, môžte pozrieť tu:

Linda je veľký fanúšik MaryKay, takze som dostala úžasnú linku a pevnú skladaciu tašku na nákupy. Zbožňujem linky na oči, ktoré majú pevný "fixkoidný" hrot. Perfektne sa mi s nimi pracuje a mám pocit že iný druh už ani nevlastním...ale k tomuto by sa vedeli určite vyjadriť lepšie kozmetické blogerky :)

Tašiek nie je nikdy dosť a v kabelke mám vždy aspoň jednu skladaciu nákupnú. Na väčšine z nich ako prvé odídu uši, ale táto ich má pevné, takže moja radosť je o to väčšia. Odpad separujem zatiaľ len v rovine sklo-papier-plast-zvyšok, ale naivne si myslím, že používaním takýchto tašiek aspoň trošku šetrím životné prostredie...Hmm, možno stravím jeden príspevok o všetkých mojích nákupných taškách a hneď sa vrhnem aj na tú vyrobenú zo strarého trička :D

Zápisníčky tiež silno ľúbim - čím viac farby, tým väčšia láska :D

Tento je nádherný nielen zvonka, ale aj zvnútra. Takému krásavcovi ťažko odolať...dokonca poslúžil ako model pre mydielka, ktoré Linda sama vyrobila. Voňajú úžasne. Už dlhšie som rozmýšľala nad tým, že si tiež nejaké vyrobím, ale pri všetkých mojích pomôckach, náradí, materiálu a podobne by s ďalšou takou aktivitou môj drahý už asi poslal domov :D

Hrejivé srdiečko s plieškom pribudlo k snežnému medveďovi, ktorého som dostala od kamošky už dávnejšie. Môžu sa teda k sebe túliť a keď bude treba, zahrejú aj mňa :)

Čertíkovský odznačik vypadá naživo ešte lepšie, ale asi poputuje ďalej. Viem, že tatino bol pre moju maminu za mladi čertík, tak im to zabalím so sladkosťami na Valentína. Výročie majú predsalen príliš ďaleko :D

Sladkosti potešia vždy a keď sú ešte aj tak pekne zabalené...

Drevo mi voňalo už od detstva a tak som sa prívesku kačičke potešila - o to viac, že si ju môžem dotvoriť podľa seba ;)

Hviezdokahanček rozhodne použijem aj na nejaké Valentínske zátišie a potom asi aj na vianočnú výzdobu. Snáď dovtedy nájdeme vlastné bývanie, ktoré si budeme môcť dovoliť a všetky moje "sarapatičky" sa tam zmestia :D

Cukríkovo ružovučká kozmetická taška rozšírila moju zbierku, nad ktorou bežný chlap už anilen mávnuť rukou nevládze :D Veď to poznáte: čím viac topánok a tašiek všeho druhu máš, tým viac si ženou!

Asi najsamväčšiu radosť mám z dózy, v ktorej som tieto poklady dostala. Je rozprávkovo krásna. Uplynulé vianoce som všetky darčeky balila do notového papiera a nejak som tomuto vzoru prepadla a najradšej by som ho mala aj po stenách :D

Lindi, veľmi pekne ďakujem za darčeky aj za príjemné stretnutie a ostatným kočkám odporúčam výmenu tiež ;)

8 komentárov:

  1. jj, tie mydielka asi naaranzujem do kupelne ked pride specialna navsteva - na bezne pouzitie su prilis luxusne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No to je nádhera, vážně moc krasne dárečky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krása :) ja som už dnes nakúpila srandičky pre svoju "swap-partnerku", normálne sa neviem dočkať, až si aj my vymeníme balíčky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiez sa mi velmi pacia a som rada, ze som sa zapojila. kludne mozu byvat take akcie castejsie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Un blog lleno de creatividad , elegancia y buen gusto.Armovía de colores en estado puro.Te sigo.Te invito a seguir mi blog.Saludos poéticos.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rovnaký zápisníček mám aj ja, ale je mi ľúto doň písať, takže už asi rok leží nedotknutý v šuplíku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja uz som tieto nadhery prestala setrit - su krasne, ale smutne, ked sa nepouzivaju ;) ked nam niekto nieco take daruje, tak necaka, ze sa stane lapacom prachu... ale chapem, tiez som mala taku fazu :))

      Odstrániť