utorok 5. februára 2013

DIY/Inšpirácia: Tak trochu iné kytice a kytičky

Svadba je drahá záležitosť. Najsmutnejšie na tom je, že je okolo toho toľko zbytočností alebo len relatívne podstatných vecí. Vydávať sa chcem len raz v živote a jasne, že to bude výnimočný deň. Možno som škrob (haha), ale príde mi zbytočné vyhadzovať peniaze za niečo, čo si "užijem" len chvíľku, prípadne vôbec.
Oznamká sme si robili vo vlastnej réžii (kombinácia môjho nápadu, drahého zručnosti s PhotoShopom a naších obľúbených vecí), menovky a pierka plánujem zbastlovať sama a zvyžujem, že miesto päťkilovej svadobnej kytice si vyrobím takú, ktorá ma viac vystihuje - papierovú, so stužkami či krajkou a nejakými tými kamienkami alebo perličkami. Nebudem z nej mať svalovicu, nebudem ju musieť ísť ojednávať ani vyzdvihovať a modliť sa nech ju vyrobia fakt podľa mojich predstáv, nezvädne mi a bude mi robiť dlhšie radosť.
Hľadám teda inšpirácie kade tade, googlim, vymýšľam, kombinujem...to rozhodovanie je pri toľkých možnostiach priam na zbláznenie. Veď pozrite:
Kytica zo starej knihy aj s návodom na zbastlovanie:



Túto nádheru som tiež našla aj s návodom tu.


Čo poviete na túto?
Z košíčkov na muffinky sa dá robiť aj kopec iných vecí, ako napríklad toto:
Na tej istej stránke som našla ečte túto (zatiaľ silný favorit).
U Momichky sa človek môže pokochať a inšpirovať touto omotýľovanou krásou
Úžasný a prehľadný návod nájdete aj na doméne homedeco2u.
Čo poviete na túto? Podľa mňa je dokonalá, ale ak si zrátam cenu a poštovné, tak by ma vyšla viac ako svadobné šaty :)
Na Masterpieceweddings majú skoro tak isto krásnu:
Obrovitánsky kopec návodov na papierové kytice som našla tu. Teraz plačem, lebo môj comp odmieta prevziať aktualizácie a tým pádom si ich nemôžem prebehnúť hneď teraz...
No čo už, takto mám viac priestoru na očumovanie šikovnejších tvoriliek z The-louisville-wedding-blog.com :)
Ktorá sa najviac páči vám? Na ktorú by ste si trúfli?
*******************************************************
UPDATE: Keďže sa mi nakopili iné veci a nestíhala som, tak som si nakoniec jednu hand made kytičku kúpila. Obchodík BouquetsByLucia môžem len a len odporúčať ;)













24 komentárov:

  1. Všetky sú perfektné, ale brala by som asi tvoju favoritku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. notovy papier sa mi brutalne paci, takze aj nech je z neho vyrobene cokolvek, hned po tom idem :D

      Odstrániť
  2. já tě obdivuji... já si sice taky plno ěcí chystám sama (včetně dortu a sladkostí na hostinu), ale kytku jsem si objednala živou. jen ji prostě asi nebudu házet, protože jsem hamoun a chci si ji nechat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tortu mi snad spravi moja krsna mama a nejake sladkosti a slane pochutky upecie skoro kazdy z rodiny, ale je pravda, ze vela zakuskov budeme aj kupovat... super, ked si robis tortu - ja by som si trufla maximalne na roladu alebo kolac :D

      tie zive kytice su vacsinou take mohutne a tazke, takze clovek lahko pride k urazu :))) ja si tu svoju tiez chcem nechat co najdlhsie ;) uz mas vybrane aj kvety? a co farba?

      Odstrániť
    2. no kytičku budu mít z gerber a něčeho tyrkysového, to právě řeším s mou aranžérkou. o víkendu budu vědět víc. chci jen takovou lehkou, žádnou převyslou... :-)

      Odstrániť
    3. gerbery su super a kombinacia s tyrkysovou bude urcite krasna. tak sa teda tesim na fotky ;)

      Odstrániť
  3. Nádherná inpsirace!!!Já jsem vše objednala u nás to bylo ve velkém-hodně lidí :-)Takže máš i můj obdiv!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inspiracie kopec, len sa konecne pre niektoru variantu rozhodnut :D

      u nas to vypada zatial na cca 80 ludi..z povodne planovanych 20 nam to trosku narastlo :) tak ale tie menovky a pierka aj tak kazdy potom zahodi, takze nebudu dake vysperkovane...ved uvidime :)

      Odstrániť
  4. sa mi veľmi páči takýto druh kytíc, keby sa vydávam ešte raz, išla by som práve do takejto, aj z dôvodu, že rezané kvety nemám veľmi rada. A teda, všetky sú krásne, len tú zeleninovú by som asi neprekusla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tou zeleninovou by som určite každému vyrazila dych a tradovalo by sa to ešte veľmi dlho...nakoľko sa mi zmení priezvisko na Šalátová, tak som si ju nemohla odpustiť :D

      Odstrániť
    2. :D joj ale si ma pobavila, to by bol super gól :DDDD

      Odstrániť
    3. :D taký kučeravý šalátik nevypadá zle...ktovie ako by vypadala kytica z 3 druhov šalátu :D juj, idem gooogliť :P

      Odstrániť
    4. http://www.google.sk/imgres?um=1&hl=cs&sa=N&tbo=d&biw=991&bih=413&authuser=0&tbm=isch&tbnid=BDCXW2KFWLCoXM:&imgrefurl=http://justcallmemausi.blogspot.com/2010/05/old-as-dirt.html&docid=hsHNUkH4EI8b5M&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_dV1hpxLj584/S_w_0E-EvtI/AAAAAAAACCk/0Xic-LaFfuQ/s1600/DSCN7163.JPG&w=1600&h=1200&ei=7gYSUditCMix0QXBkIDgAg&zoom=1&ved=1t:3588,r:39,s:0,i:207&iact=rc&dur=366&sig=114790777286842509901&page=4&tbnh=194&tbnw=240&start=32&ndsp=10&tx=195&ty=73&surl=1

      Odstrániť
  5. Krásne inšpirácie, ale ja by som asi svadbu bez živých ruží nedokázala mať :) Jeeej, keby môžem, mám honosnú shabby svadbu niekde na záhrade a pre mňa za mňa aj v ošarpanej stodole :)))) Ale to nebude, takže by som najradšej mala čo nakomornejšiu, len s pár ľuďmi, ružami a dobrým jedlom, a v prípade mojej rodiny aj s dostatkom frťanov :))) Držím ti palce a dúfam, že sa potom pochváliš fotkami... a dúfam, že budeš mať dobrého fotografa, lebo dnes je to s nimi bieda. Mám pocit, že fotografa už robí každý...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiez chcela mat vonku na nejakej starej chalupe a tancovalo by sa naboso na trave a okolo by boli natiahnute farebne lampiony...taku viloidnu svadbu ;) tak ale hosti budeme mat ovela viac ako sme si mysleli + vela veci musime platit extra aj ked povodne to malo byt zabezpecene hotelom...na jednej stane chcem vsetko co mozno najjednoduchsie, ale potom ma prepadne chut vymyslat prelomove veci, ktore u nas asi nikdy nenajdu pochopenie a hned mam dilemu :D
      fotografa vyberal moj drahy, tak snad dobre :D kameramana neriesime, aj ked nas do toho skoro kazdy tlaci. ja si neviem predstavit ze niekto mi bude nonstop v patach a sledovat kazdy moj pohyb...

      Odstrániť
  6. Tak tie sú prenádherné!! ♥ Ja by som si asi netrúfla ani na jednu ale keby mám ochotného človeka ktorý by mi takú urobil, len by som sa potešila :) :)

    Pozývam na Giveaway ktorá prebieha u mňa o krásne sako Gai Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Netroufla bych si na žádnou, ale líbí se mi asi všechny:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja osobne by som si trúfla skôr na látkovú ako na papierovú. Ale papierovú (napríklad tú z novinového papiera!!!) by som si vedela predstaviť ako dekoráciu stolov.A k tomu zladené ostanú stoloidné záležitosti =D Aj ja keď sa raz dožijem svadby budem veľa robiť sama. Už to mám premyslené =D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super sú všetky! a sa mi pozdáva ten nápad s tou výzdobou "vo vlastnej réžii" a taktiež si osobne myslím, že u mňa to raz dopadne podobne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. kocky, ja to nonstop okukavam ale som brutal nerozhodna...ako moze byt niekto v mojom veku tak nerozhodny? :D

    zvlast ked sa mu tak rychle krati cas... rozmyslam ze si ich vytlacim, vazrebujem 2-3 a tie skusim vyrobit. podla vysledku uvidim co dalej. nakoniec, ved pri tych vsetkych velkych oslavach tento rok (same 50tky, 30tky a novorodenci) tie zvysne kytice urcite zuzitkujem :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahoj ahoj, mimo toho že toto sú fakt super kytice :D :D som ti chcela napísať, že keď si môj 200. follower, tak by som ti rada poslala poštou nejaký malý balíček, prekvapko, v tomto momente sama neviem čo to bude :D :3 ak máš záujem pošli mi tvoju adresu na zuzka.maruskova zavináč gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi zaujímavé kytice. Mňa čaká svadba na budúci rok. Už som začala pozerať a googliť rozne kytice, ale dávam prednosť predsa len živej. Mám rada živé vety aj keď viem, že nevydržia večne :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kazdy podla svojho gusta :) kazdopadne drzim palce, nech vsetko vyjde co najlepsie ;)

      Odstrániť