streda 27. februára 2013

Vykecávačka: Lietam v tom tiež


Ľudia, ja mám konečne topánky!!! Už som takmer nedúfala a bola presvedčená, že si budem musieť dať tie moje staré polorozpadnuté sandáliky, aj keď ten prvý aprílový víkend bude isto ešte riadne zima...
Dokonca mali práve otváraciu 20-percentnú zľavu, ale to som sa dozvedela až pri platení. Ešte dobre, že som to nevedela skôr, inak by som si kúpila asi aj dáke do zásoby :D



Nie sú také, ako som si predstavovala a hlavne nie sú ani biele, ani nejakej peknej výraznej farby. Sú béžové, ale sadli mi. Netlačia ma. Sú pohodlné a môžem ich nosiť aj neskôr. Rozmýšľam, že ich zafarbím a nalepím dáke trblietky...možno som divná, ale páčia sa mi aj takto, len to chce ešte nejakú personifikáciu. Nie sú síce vyslovene svadobné, ale pri tých všetkých free style výmysloch, ktoré mi ohľadom svadby už prešli, by to malo byť v pohode :)
Viete, u nás sú vždy trojdňové svadby. Naša rodina je gigantická a tak som si ich užila habadej :)
Keď som našim povedala, že to tak nechcem a že bude LEN svadobná hostina po obrade, žiadne pocty v piatok ani poprávka v nedeľu, tak to bol dosť náročný boj. Ale tvária sa, že to už rozdýchali, tak snáď im to vydrží :D
Tiež som nechcela svadobný sprievod z môjho domu až do kostola, ale aby sa svadobčania zhromaždili v kostole podľa toho ako im to vyjde. Nie, že by sa mi ten zvyk vôbec nepáčil, ale príde mi to jednoduchšie pre všetky strany. Minimálne ženskému osadenstvu ten čas strávený čakaním na celý sprievod isto pomôže...
Každopádne moja radosť z toho, že mám konečne topánky a môžem si dať upraviť šaty sa pár hodín na to rozplynula. Na tie moje vysnené šaty som prikrátka. Doslova :)
Dobrého síce veľa nenarastie, ale tieto šaty sú na vysokú postavu a keď sa skrátia, tak už nebudú také krásne. Môj pás je inde, ako s ním rátajú šaty a kvôli hojne husto našitých kamienkoch sa nedajú ani zúžiť :(
Nie, že by som mala problém do nich pribrať, ale za mesiac asi 15 cm nenarastiem a topánky to tiež moc neporiešia...Týmto dávam na známosť, že táto nádhera je na predaj:

Aj s clom ma vyšli na 260€, kupované tu
Kto prv príde, ten prv melie ;)
Inak, mali ste už niekto prednášku ohľadom plánovaného rodičovstva? Odporúčam! Môj chlap odchádzal nabitý informáciami ako funguje menštruácia a že pri plánovaní rodiny treba pozorovať isté výlučky a aj keď bol z toho mierne zdesený (neznáša krv a moje dni vnímal skôr ako nejaký vrtoch, nič seriózne :), tak som sa dočkala príjemnej zmeny v jeho chovaní -> zrazu začal byť pozornejší, viac ma obskakuje a je starostlivejší :D
Takže už teraz Billingsovu metódu vrelo odporúčam ;D
Tiež som zistila, že ak by som sa za mladi predsa len venovala viac hre na harmónium a potom prešla na organ,
Rekapitulácia posledných dní:
- mám topánky - nemám šaty - máme vybrané obrúčky, ale zlatník ma týždeň dovolenku - na matriku musíme zaniesť originál ženíchovho diplomu, lebo na občianskom má len Bc, aj keď je už Ing a to tak vraj nemôže ostať :D (jadrový inžinier a nemá doklady v poriadku. to ste už videli?) - máme organistu - náš DJ chúďa už týždeň čaká, kým si vyberieme úvodný song (Mne sa hrozne páči Beethoven Für Elise. Už roky som na nej závislá. Len zistiť sa na to tancuje, bisťu) - polku svadobčanov sme už pozvali, už len druhá polka a hotovo, jupí - svadobné auto máme už rezervované (vďaka Leni :) - svedkovia sú oboznámení so svojimi úlohami - pierka ešte stále nemám hotové. Vyhováram sa na to, že nám ešte všetci nepotvrdili účasť :D - alkohol rodičia priebežne zhromažďujú. - plán, ako rozprúdiť zábavu na svadbe: ponúkať alkohol ešte pred obradom, nech im stihne zašlapať :D - rozlúčka so slobodou naplánovaná. - budúci týždeň musíme nahlásiť počty do reštiky aj na hotel a dotiahnuť výzdobu - mám stres, že nič nestíham a že som prehliadla niečo dôležité - neviem delegovať úlohy... - som čím ďalej tým viac alergická na otázky typu: a to ešte nemáte? prečo ste to nezačali skôr? :D
Štvrtok návšteva chirurga, potom idem vyzdvihnúť autosedačku pre segru, vybaviť O2, zbaliť nás na víkend, nachystať darček pre bábätko a dohodnúť skúšku druhých šiat. Ak sa zadarí, tak poriešiť menovky a zoznam pre DJ-a. A ešte darček k meninám pre môjho drahého. A nestresovať :D
Čo máte na pláne tento víkend vy?

15 komentárov:

  1. tá tvoja rekapitulácia ma teda poriadne pobavila :D aj sestra sa už smeje na tvojom pláne rozprúdenia zábavy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kebyže hodíš tie šaty skôr, tak by som ich aj brala (ale, už som si kúpila tie svoje) - topánky samozrejme NIE :D
    pre obrúčky idem o týždeň - menovky doriešim dnes - 3/4svadobčanov vie, že bude svadba :D - svedkov nemáme, ale máme návrh na oznamko .. dobrá bilancia, čo?
    Tebe sa to teda kráti ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juj, skoda... s topankami drzim palec a odporucam neodkladat ich kupu, lebo dopadnes ako ja :(
      ake mate obrucky? my sme si nasli na nete obrazok a hned sme sa do nich zalubili :D
      hahaha u nas tiez uz kazdy vie, ze bude svadba, len nevedia isto ci ich volame na celu svadbu alebo len na zabavu...
      u nas taka obycaj, ze svedkovia su krsni rodicia ;) a drahemu je svedok jeho brat. v tomto sme boli rozhodnuti rychlo :D
      podla mna ste na tom super, hlavne nech je to VASA svadba a nie oddirigovana radou starsich ;)

      Odstrániť
    2. že dnešným dňom mám topánky :D .. tiež nie sú podľa predstáv, snád v nich ustojím celý deň !
      obrúčky sú klasické polgulaté zlaté :)
      aj tu zvyk, že krstný je svedok / súrodenec .. tak váham .. ešte rozmýšlam nad kamoškou; fakt netuším
      aa snažíme sa to dirigovať sami (trošku aj podľa nich, len tak naooko); však ani topánky nie sú biele - ladia s ružovou kytičkou <3

      Odstrániť
    3. oooh, super, o starost menej ;) tie moje mi buduca svokra ofrflala a furt do mna husti, nech si kupim ine. ja uz ale ziaden obchod s topankami nechcem ani vidiet, brrr

      nase obrucky su tiez polgulate a s jednou vlnkou. jednoduche, bez ornamentov :)

      drzim palce :D najlepsie je, ked nadobudnu pocit, ze vsetko bol vlastne ich napad :DDD

      Odstrániť
    4. jo, je to naša svadba, všetci sú len hostia :D .. ved, my si to platíme, tak čo? mama ani topánky nevidela, a bude ich vidieť až pred svadbou - alebo na svadbe? (ked ich budem rozchodievať)
      viem, aké myslís obrúčky .. už sa chystám, že dačo o tom zavesím na blog .. poctivo fotím prípravy a predstavy, a potom budem porovnávať, "čo ako vyšlo"

      Odstrániť
  3. nadherný song je aj od Tomasa Bezdedu- Krasne krasna! :)
    Tie šaty! wuau, vidím že budeš krásna nevesta! :) to rekapitulovanie :D pobavilo :) Kamaratka sa ide v júny vydávať, a keď vidím aké to je namáhavé všetko zorganizovať, pfú :D váham či sa niekedy vydám :D :) ale svadba vždy stojí za to :) A o zábavu! o tú sa starať asi ani netreba :D keď im dáš pred obradom, začne to šľapať :) ajajáááááj :D :) Držím palce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka za tip Mati :)

      no hej, tie behacky okolo su trosku otravne a tiez je tazke zladit predstavy tolkych ludi...ja len dufam, ze vsetko vyjde, kazdy sa bude super bavit a v dobrom budu nasu svadbu spominat. samozrejme ze aj pre nas dvoch by to mal byt skor krasny a statny den a nie vrchol stresu :D
      tak uvidime...

      :D

      Odstrániť
  4. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, objavila som tvoj blog. Ja mam svadbu v juni a ti poviem, naplanovane nic, len saty asi vybrate, len snad ked objednam a dojdu, bbudu sediet :D
    Uff, drzim palce so vstkym, tvoj vyber siat nadherny, aj by som ich brala, ale ja mam len 160 cm :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super, to budete mat krasne pocasie ;)

      mozem odporucit DJ-a a ohladom siat - pokial su vzadu na snurovacku, tak si objednaj o cislo mensie. rozhodne nie vacsie, inak dopadnes ako ja :D


      my nizsie kvetinky to holt mame s tymi velkostami trosku komplikovanejsie, ale vyhoda je, ze kazda jedna nevesta je krasna a minimalne pre zenicha najkrajsia :) takze nech si saty vyberieme akekolvek, uz nam neutecie :D

      Odstrániť
  6. Fuuuu, máš s tým kopu práce ako vidím... Ale si šikovná a verím, že všetko načas stihneš a svadba bude nádherná!! Držím palce a prajem krásny deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no hej, cakala som, ze ma to bude aspon trosku bavit. miesto toho mam z celych chystaciek skor depky... mala som byt drsna a presadit si tu svadbu len v kruhu 20tich ludi a vsetko by bolo krasne :)))

      dakujem Zuzi, snad vsetko dobre dopadne a hostia sa budu zabavat a nam ostanu hlavne pozitivne dojmy :D

      Odstrániť