utorok 23. apríla 2013

GA u Armen

Dnes mam pre vas tip na uzasnu GA u Armen. Supito k nej. Ma aj velmi dobre clanky, takze GFC isto neolutujete :)

**********************************************************

Pridávam tip na ďalšiu GA - tentokrát u Lucky.

Veľa šťastia ;)

4 komentáre:

  1. Ze dobre clanky!! Su to hatlaniny moje, ale dakujem za zdielanie :) A tak co, ja si to v podstate pisem sama pre seba :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved som sa pridala k GFC davno predtym ako bola vyhlasena GA, tak sa mi asi pacia ;)

      tvoj pristup sa mi tiez paci. to bola predsa aj povodna myslienka blogovania ako takeho, ci? :)

      Odstrániť
    2. Heh, bola, len som necakala, ze niekto tie moje blaboly aj cita :D Ale dakujem teda pekne, je mile, ked viem, ze niekomu sa to aj paci :)

      Odstrániť
    3. som poslabsi komentator, ale citam rada ;)

      Odstrániť