nedeľa 21. apríla 2013

Jarné upratovanie + Bazár kníh

Tento víkend som prevetrala moje knihy, aby som uvoľnila miesto môjmu utláčanému manželovi. Stále sa sťažuje, že moje veci zaberajú veľa miesta a veru...keď sa raz niekedy budeme sťahovať, tak budem potrebovať 2-3 kamióny :D

Dúfam, že mi pomôžete a vyhliadnete si niektorú z týchto kníh:

Sam Christer: Odkaz kameňov. Pôvodne 12,90. Teraz 7€

František Gyarfáš: Tichí spoločníci. Pôvpdne 9,95. Teraz 5€

Cheryl Owen: Darčekové pohľadnice. Predtým 4,5. Traz 2€

Franz Kafka: Proces (CZ). Pôvodne 13,24. Teraz: 7€

Saul Bellow: Súvaha. Pôvodne 1,50. Teraz 0,50€

Joshua Spanogle: Izolačka. Pôvodne 12,58. Teraz 7€

Werner J. Egli: Volanie vlka. Pôvodne 4,50. Teraz 2€

Ursula K. Le Guin: Príbehy zememorí. Pôvodne 8,96. Teraz 5€

Eva Urbaníkova: Svet mi je dlžný. Pôvodne 5€. Teraz 2€

Eva Urbaníková: Všetko alebo nič. Pôvodne 4,74. Teraz 2€

Josef Kirschner: Ako zvíťaziť bez boja. Pôvodne 4,35. Teraz 2€

G. Horstmann, A. Kaier: Nemecké konverzačné témy pre maturitu (1999). Teraz 3€

Nemecký obchodní dopis (CZ). Pôvodne 4,23. Traz 3€

Darren Baker: Zábavná výučba angličtiny v kancelárii (s CD). Pôvodne 6,08. Teraz 3€

Stačí mi napísať na FB poštovú adresou a isto sa dohodneme :)

Knižky sú len raz čítané a tým pádom ako nové. Tie, ktoré som požičala, sa mi viac nevrátili, ale to asi každý poznáte...Snáď niekomu ešte poslúžia.

Osobný odber možný v rámci BA alebo TT kraja :)

Pri kúpe viac ako troch kníh pribalím prekvapenie. Môžte si vybrať či sladké, kozmetické alebo dáky materiál na bastlovanie...

1 komentár: