štvrtok 11. apríla 2013

Vyhlásenie GiveAway

Tramtadadááá, je to tu, priatelia! Konečne som sa dostala k vyhodnoteniu GA. Neplánovala som naťahovať to tak dlho, ale keď vrcholí predsvadobný stres a do toho nevesta chytí tuberácky kašeľ, nevládze sa ani pohnúť, antibiotiká nezaberajú a z každej strany sa rúti dáka pohroma, tak ide blogovanie trošku stranou :)

Začínam sa zotavovať, takže aj články by mali začať konečne pribúdať ;)

Na vyhodnotenie som chcela tentoraz niečo iné ako random. Fotky tradične zlé, ale snáď podstatu zachytili...vytrhla som z novej EMMY stránku s reklamou, vysekala so z nej obláčiky a na každý napísala číslo podľa toho, ako ste komentovali tu. Niektoré samozrejme aj dva krát, keďže splnili podmienky :)

Všetky som dala do krásneho piknikového koša (pôvodná jeho misia bolo svadobné fotenie, ale všade bolo blato a zima, fňuk) a poriadne zamiešala :)

A ktože sa to ukýva pod číslom 23?

Je to Nelkin druhý komentár :D LTT, ale predsa ;)

Srdečne gratulujem Neli a čakám na adresu, kam ti mám šatičky poslať :)

10 komentárov:

  1. Gratulujem Nelke :)

    Pred pár dňami som na teba myslela cestou do školy, že som už o tebe dlho nepočula. Ale som rada, že svadbovanie si zvládla a zdravíčko ti pomaly tiež začína slúžiť. A dúfam, že sa pochváliš aj nejakými fotkami, ja osobne zvedavá som :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka Misicek, bolo toho na mna trosku viacej a teraz ma este caka druha etapa, takze chvilku asi potrva, kym sa dostanem do starych kolaji...

      urcite vsak dorobim prispevok aj z veciciek, ktore som vyrobila na rozlucku aj na svadbu a pridam aj dake fotky ;)

      Odstrániť
  2. GRATULKA PETIIIIII nejde jej dneska elektrina, hned jej napisem sms :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh, dakujem :D som si prestudovala mapku a zistila som, ze som nedaleko od vas chodila na prazdniny k tete :D sranda, aky je ten svet maly....

      Odstrániť
  3. Dakujem krasne :)) elektrina uz funguje tak idem napisat mailik :) tesim sa!!!

    OdpovedaťOdstrániť