sobota 13. apríla 2013

Vykecávačka: Rozlúčka so slobodou


Milí moji, aj keď dávno po funuse, ale nedá sa mi nepodeliť :)
Tu ma máte - na rozlúčke silno ruka hore, rozkokošenú a teraz po svadbe síce ešte ubolenú, unavenú a choručkú, ale živú :D
Priznávam, na rozlúčku so slobodou som sa tešila viac, ako na svadbu. Prečo?
1. Tvoja párty, tvoja voľba hostí. Max kapacitný problém, inak všetko len osôbky, ktoré som chcela v mojej blízkosti
2. moje menu, žiadne pindanie, či sa to hodí alebo nehodí
3. žiadna buzerácia ohľadom dress code - či sa tie topánky hodia alebo nehodia a že či si to s tým oblečením náááhodou nechcem premyslieť a podobne
4. voľný program
5. pozitívna energia bez zbytočných hádok



Recept na super rozlúčku podľa Sunny:
1. obklop sa pozitívnymi babami
Najlepšie ak sa baby medzi sebou aspoň trošku poznajú, alebo je vysoká pravdepodobnosť, že by si mohli rozumieť. Predsalen - čím lepšie sa budú všetky cítiť, tým lepšie sa zabavíte ;)
Dôležité je tiež ubezpečiť sa, či všetci hostia dostali pozvánku. Niekedy je holt chyba medzi klávesnicou a stoličkou. Ja som to podcenila a veru, je mi to ľúto...
2. zisti, čo chcú piť a zabezpeč to
U nás bolo málo vermuthu/martini. Z nealka som mala nachystanú vychytávku: domáci bazový sirup, ale zabudla som ho servírovať. Typické :)
3. ak sa odviažeš pri množstve jedla, nachystaj doplnkový stolík.
Jedlo bolo tuším na každej poličke v izbe aj na okne, lebo inak by sa nezmestili na stôl aj poháre s pitím :D
Holt, málo miesta. Už aby sme bývali vo vlastnom :)
4. nachystaj dačo extra.
Ja som vyrobila klobúčiky z výkresu, toaletných roliek a hrebienkov, viď tu.
Vyrobila som tiež fotorekvizity, ale bavili sme sa aj bez nich...
5. sprav si prieskum podnikov, kam sa neskôr chcete všetky presunúť
Naposledy som bola na diskotéke na Luckinej rozlúčke so slobodou a to je viac ako pol roka dozadu. Predtým som bola max na dákom firemnom večierku, ale inak...nie som absolútne v obraze, čo sa týka klubov a diskoték. V tomto som bola úplne bezradná a plne som sa spoľahla na baby. Problém: sú viac menej rovnaké ako ja :D
Boli sme v super podniku (meno doplním, keď si spomeniem ako sa volal), ale už počas presunu odišla jedna kamoška. Hrali najskôr super, ale potom čím ďalej tým nudnejšie. Presunuli sme sa pešky do Ria. Cestou vznikli ďalšie straty, lebo čerstvý vzduch nespravil každej z nás dobre a čím neskôr začne na rozlúčke osadenstvo triezvieť, tým lepšie ;)
Keď som videla tú tlačenku v Riu, tak ma to trošku vydesilo a párty sa pre mňa tak nejak skončila :) Raz darmo, už nemám 20 a potrebujem viac miesta a nejaký ten vzduch :))
Inak som sa zabavila priam luxusne a kamošky snáď tiež. Dostala som strašne moc darčekov, aj keď ku šťastiu mi stačili len podväzok (tradícia) a samodržky. Niektoré veci dokonca ladili s tým, čo dostal môj drahý :D
Podväzok a samodržky od báb som mala aj na svadbe. Vybrali fakt krásne kúsky. Šampanské bola narážka na naše staré a divoké časy (2-3 krát v týždni miešané nápoje v Hot-Shote na SNP. Ak by som si tie peniaze odkladala, už mám splatenú minimálne garsónku v centre mesta) a kladivko na manžela ako pomôcka do budúcnosti :D
Tiež som dostala telové mlieko na rozmaznávanie sa a oxygen kúru z Oriflame na pomoc mojej pleti. Môžem len a len odporúčať ;)
Čo mi pripomína aj super chemický peeling od Mary Kay, ktorý som dostala od Lucky. Ten som použila večer pred svadbou podľa jej inštrukcií a myslím, že inak by som v dané napochodovala na jej izbu v o dosť horšom stave...o tom potom :)
Najviac ma pobavil liek na alergiu na manžela :D
Môj drahý dostal liek na alergiu na manželku, takže keď k tomu príde, sadneme si každý so svojou čokoládkou extra a bude zas dobre :)))

Čo by som zmenila:
- na byte sme sa mohli kľudne baviť dlhšie. Presuny zbytočne trhajú partiu a zábavu
- napiekla viac pizza-rolády :D
- fotila! nemám foto so všetkými kamoškami, ani výzdoby, ani občerstvenia... Úvodná foto je všetko, čo sa zachovalo :(
Fúziky, "okuláre", pusinky a nápisy nemali veľký úspech, ale myslím, že zápichy do jedla sa celkom páčili.



Mám ešte niekoľko neočepčených kamošiek. Ak máte nejaké tipy na rozlúčku so slobodou, sem s nimi ;)







































2 komentáre:

  1. Tak toto je super článok a isto bola aj super zábava :) Nebola som ešte na rozlúčke so slobodou ale dúfam že sa raz na dákej ocitnem :)

    Some people want...fashion!

    OdpovedaťOdstrániť