pondelok 3. júna 2013

Moji obľúbenci al. odkiaľ mám všetok super matroš

Na tento článok som sa chystala strašne dlho -  tak dlho, že som ho odkladala, kým som naň úplne nezabudla :D

Číslo jedna u mňa je určite aj naďalej ostane obchodík House of scrap, odkiaľ mám asi najviac vecí a do ktorého chodím najčastejšie okukovať novinky a kochať sa hotovými výrobkami. Určite sa oplatí pozrieť aj blog HOS, hlavne keď má človek veľa času a chce sa pokochať nádherou. čo výtvor, to krása.



Keď sme pri Evičke z HOS, tak musím spomenúť ďalší intenzívne ochkací blog MichaelaCars, keďže tieto kočky spolu dosť úzko spolupracujú, majú podobný štýl, jedna druhou sa inšpirujú a i keď Miška nemá vlastný obodík, môžte si podobne ako i u Evičky objednať mailom.




Materiál pre tvorilky je u mňa najsilnejšou ak nie jedinou konkurenciou HOS-u. U Ľubky nájdete oveľa širší výber a je to tiež veľmi milá osôbka. Objednávam skôr cez jej Sashe-ochodík, keďže čím je širšia ponuka, tým viac času potrebujem na rozhodnutie :D

Zatiaľ len raz som objednala od Lucky Barabas, ale keď miniem aspoň časť tej hory materiálu doma, tak sa k nej rozhodne rada vrátim. Veď kde inde môže človek kúpiť silikónové pečiatky v slovenčine?
Navyše Lucka robí aj super video-návody a to sa mi veľmi páči ;)


Všetky spomenutá kočky a ďalšie šikovné ručičky nájdete teraz pod jednou strechou Scrapper.

Inak veľa vecí nájdete v papierníctvach, galantérkach a pred vianocami mali 2 druhy pekných setov aj v Ikea - súťažiť ste o ne mohli tu a našla som ho vďaka Domčeku :)
Už ho tam však nemôžem nájsť, tak snáď si toto niekto z Ikea precíta a zaradia hlavne ten kvietkový set opäť do ponuky... Aktuálne tam môžte kúpiť takéto super pásky:



Zo zahraničia už nejak často neobjednávam. V týchto obchodíkoch dostanem vždy všetko čo potrebujem a tiež ma poteší, keď viem, že sa kočkám darí :)

Kde nakupujete vy? Poznáte tieto obchodíky? Tiež na nich fičíte? :)

20 komentárov:

  1. ja som o nich doteraz vôbec nevedela :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je skoda...ale nakolko este stale funguju, tak smelo na nakupy ;)

      Odstrániť
  2. no jeeejda ficim....u Evky (HOS) najviac a Lucky...ta ma tie peciatky v SK...no aka parada...mohla by rozsirit peciatky v slovencine .)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, zatial ma gratulacne a kalendar, ale predpokladam ze ak bude dostatocny zaujem, tak ponuku isto rozsiri. len to dohadovanie s vyrobcom asi nie je uplne bezproblemove :)

      este ze je cestina a polstina tak podobna, ze sa daju pouzit niektore veci aj odtial :D

      alebo potom uz len abeceda...

      Odstrániť
  3. Jdu jukat a kochat se krásou!!!Hezký den!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rozhodne sa to oplati ;)

      dakujem, podobne - hlavne viac slniecka ako dazdu :)

      Odstrániť
  4. Ahoj,teraz som objavila tvoj blog a osm milo prekvapená že aká si ty šikovna :O :)
    Velmi pekne vecičky vyrabas :)
    Len tak dalej ! Hned sa stávam tvojom vernou čitatelkou :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D dakujem velmi pekne a tesim sa, ze si tu ;) vitaj :D

      Odstrániť
  5. Super, dík za typy, i keď so scrapom nerobím, občas tam majú zaujímavé vecičky i pre mňa :) Potom pokukám, ale ja najradšej chodievam k eladesignmaterial na sashe, asi vieš :) Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jj, viem, tem eladesignmaterial este nemam otestovany, ale vecicky su tam pekne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeej, dakujem ti Soni, preklikala som sa az tu a velmi ma potesil tvoj clanok :) Si super! :)
    Ps: u ely objednavam niekedy a ma skvele veci, hlavne kvetinky a papiere :)
    nech sa ti dari! xxx
    lucia

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to vypadá hezounky :)
    jaké placky?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. You have a great blog. Should we follow each other? Let me know. Have a nice day. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kmotrovci to dostali ako svadobný dar jak album na svadobné fotky to dostali nechápala som..je to nádherné odteraz albumy nekupujem ale vyrábam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru, je to ovela osobnejsie a clovek s tym dava kzsok seba :)

      Odstrániť
  11. Nejvíc děkuju za úžasnou inspiraci, kterou jsem tady u tebe na čerpala :-) a hlavně za užitečné odkazy. Asi vím kde dneska strávím zbytek dne :-D :-D

    Postupem času budu mít i u mě na blogu moje výtvory, tak se můžeš občas mrknout. :)
    inspiruj.me

    Hezký den

    Marti


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Marti, tesim sa a idem prebrazdit tvoju stranku ;)

      Odstrániť
  12. Soni no ty si uplne skvela, dakujem ti velmi pekne za tie krasne slova, teraz vidim, co zameskavam pre nedostatok casu...ale polepsim sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre sa chvali samo Evi, ale to este nikomu nebrani vyzdvihnut to extra ;)

      kedze sa ma vela ludi pytalo kde to vsetko nakupujem, tak som sa podelila a to velmi rada :)

      Odstrániť