nedeľa 2. júna 2013

Tip na víkendové lehárom: Thermal Kesov

Počuli ste už o Poľnom Kesove? Nebyť zľavového kupónu a vynaliezavosti mojej polovičky, tak ani ja nie :D

Bola som rozmaznávaná a hýčkaná a chcem sa s vami o to podeliť :)
Moja najobľúbenejšia fotka:

Ak teda hľadáte kľudné miestečko s peknou prírodou a wellnessom, pričom vám záleží na milej a na slovenské pomery neskutočne ochotnej a ústretovej obsluhe, tak  si tu prídete na svoje. 
Nebudem nudiť tým, čo všetko ponúkajú, keďže si to viete pozrieť na stránke ThermalKesov.

Pri poslednej návšteve som im zabudla vypísať hodnotenie, tak to spravím touto formou :)

Jedlo
Keď ideme sem, tak poriadne ani neraňajkujeme, pretože neuveriteľne dobre varia. Čokoľvek sme si objednali, priniesli pomerne rýchlo a hlavne - bolo to veľmi chutné a človek takmer plakal za každou omrvinkou, ktorú už nevládal zjesť. A že ich pri tých obrovských porciách bolo ;)

Ubytovanie
Je vidieť, že nábytok pred nejakým časom menili a mňa vždy dostane, keď nájdem v kúpeľni okrem pidi-šampónu či sprcháča aj odličovanie tampóny, šitíčko, hrebeň a podobne no a tiež cukríky na posteli :)
Samozrejme všetko v originálnom balení, nie zabudnuté artefakty po predchádzajúcich hosťoch :D
Postele vŕzgajú, tak si treba pri romantických chvíľach zapnúť telku, ale každopádne vydržia viac ako sa môže zdať ;)

Parkovanie
Vždy keď sme prišli, tak sme mali parkovanie zdarma vo dvore a dúfam, že to nezrušia. Keďže nemajú výťah, tak je každý meter deliaci batožinu od izby dobrý. Ak by mali výťah, tak by som odtiaľ chodila ešte ťažšia ako doteraz - takže to beriem skôr ako výhodu :)

Wellness
Ľudia, moje telo tú ich vodu skrátka zbožňuje. Moja pokožka je po každom kúpeli hladšia, jemnejšia, hydratovanejšia a dokonca aj tie moje zarastence z depilovania strojčekom sa zlepšili!
Nespomeniem si na meno pána maséra, ale kľudne by som šla k nemu raz do týždňa - minimálne! :D
Teda ak by som mala viac peňazí a času :)
Saunu sme si užili o to viac, že počas nášho pobytu začalo byť trošku chladnejšie.

Aktivity
Tak čo si budeme nahovárať - väčšinou sme si užívali hlavne vodu, jedlo a dosť sme pili... Nejaká tá prechádzka prípadne túra je vo výprave s nami skôr výnimkou (môj drahý je tak trochu nerd a viac ho poteší Wifi ako príroda), ale vždy sa snažíme ísť aspoň do Mojmíroviec - je to kúsok od Kesova, majú tam zámok, dosť zlú obsluhu od vrátnice až po reštauráciu, zanedbaný minigolf, ale pekných pávov, parčík a veľmi dobrú strelnicu.
Ak sa dostanete na strelnicu v Mojmírovciach, tak dostanete naozaj veľmi kvalitnú inštruktáž. Minimálne mňa to veľmi bavilo - pravdepodobne preto, že som mala najlepšie skóre :D



 
Servis
To najdôležitejšie na záver :)
Už keď sme boli ThermalKesove prvý krát, tak sme mali problém uveriť, že sme naozaj na Slovensku. Všetci k nám boli veľmi milí - nielen na recepcii či obsluha v reštaurácii, ale každý zamestnanec v areály (v civile ich nepoznáme, preto píšem takto) vrátanie upratovacej služby.
Vychádzali nám v ústrety či už sme si chceli požičať fén (zabudli sme doma) alebo deku na opaľovanie sa (majú aj lehátka, ale tie sme nechceli :) a neviem čo všetko ešte.
Žiadne frflanie, nemiestne poznámky alebo odmietnutie s výsmechom, ako je človek predsa len tak nejak už navyknutý v našej krajine.

Ďakujem celému teamu ThermalKesov, že dvíhajú latku pre strediská, ktoré majú isto viac prostriedkov na údržbu, sú známejšie a asi aj navštevovanejšie. Radi sa sem budeme vracať ;)

***Pre istotu ešte čestne prehlasujem, že tento článok nebol písaný na objednávku ani za odmenu alebo podobne. Je podľa mňa dôležité vyzdvihnúť dobré veci, ktoré fungujú, ak na nejakú takú človek narazí.***

A čo vy? Už ste boli v ThermalKesove? Chystáte sa? :)

6 komentárov:

  1. Tak po tomto clanku by som velmi rada isla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj si nepamatam, kde inde u nas clovek nema absolutne ziaden dovod na nieco sa stazovat. odporucam zazit na vlastnej kozi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chodila som tak kedysi ked som bola este asi 5 rocna mozno tam niekedy zbehnem pozriet co sa tam vsetko pomenilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juj, tak to mas potom odtial ovela viac spomienok a mozes to lepsie porovnat :)
      daj prosim potom vediet - nech viem ratat s tym, ci sa zlepsuju alebo ci treba byt v strehu :D

      vdaka ;)

      Odstrániť
    2. Nooo, aj my sem chodievame velmi radi, uz nas poznaju, a clovek sa tu naozaj velmi dobre citi, takze drzime palce, aby v tom pokracovali ***

      Odstrániť
    3. je tam naozaj vynimocne dobre a som stastna, ze sme ich nahodne objavili. clovek sa aj boji, aby daco naozaj velmi dobre neprechvalil :D
      podla vsetkych tych akcii, ktore Thermal Kesov robi, sa toho snad nemusime bat. podla mna budu na sebe nadalej pracovat a my, zakaznici, sa mozme tesit na ozajstny relax v domacom prostredi :))))

      Odstrániť