nedeľa 8. septembra 2013

DIY: Papierové vianočné gule

Viem viem, ešte poriadne ani nezačala jeseň a ja tu otravujem s Vianocami. Tak ale na tieto Vianoce sa rozlúčime s podnájmom, pretože budúci rok už budeme oslavovať vo svojom, jupííí :B

Navyše treba využiť každé kopnutie múzy, lebo inak by som mohla zabudnúť, čo som to chcela vlastne nachystať a skončili by sme pri kupovaných ozdobách. Tie sú samozrejme krásne, ale pri mojich zásobách materiálu by bola škoda kupovať niečo také. Zvlášť keď sa dá hocičo vyrobiť...


Na tieto ozdoby budeme potrebovať rozetky (také tie čipkované papierové podpohárniky :) a vystrihneme si z nejakého pekného papiera kruhy tak, aby "papierová čipka" pretŕčala:


Aby sme ich mohli potom zavesiť na strom, tak si nastriháme aj stužku a môžme začať zlepovať rozetky dokopy :)

 Tento rok to už nechcem riešiť na poslednú chvíľu a tlačiť sa v preplnených obchodoch. Ešte nebodaj v nejakej čľapkanici alebo riskovať pri poľadovici... Začnem sondovať asi už teraz a potom si budem pekne v teplúčku popíjať čajík a pozerať Mrázika :D

Kedy začínate riešiť Vianoce vy? Máte dáke tipy na vianočné darčeky?

10 komentárov:

  1. Ahoj ja uz som icph zacala riesit a par darcekov uz mam nakupenych :)) urcite je to lepsie kupovat postupne ako vsetko naraz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to fakt? sikula! ja estelen robim zoznam co komu odkial :O
      daj nejake tipy ;)

      Odstrániť
  2. náhodou skvelé no a čo že je september, aspoň zabavíme aj špuntov, veš s týmto nám radi pomôžu, peknééé:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej a aki budu nateseni, ked budu vidiet svoje ozdobky na stromceku! :D

      Odstrániť
  3. zaujimave, ale vianoce est emoc neriesim.. vychutnavam si zacinajucu jesen :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja robim v hrackarskom priemysle a my uz mame vianocnu sezonu :D

    je to kvoli tomu, ze teraz sa obchody zacinaju zasobit na vianoce. tak tym zijem trosku skor...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ufff, ja som na Vianoce ešte nepomyslela. Klasicky to riešim na poslednú chvíľu, príp. tak mesiac pred tým :)
    Veľmi pekné ozdobičky. Vždy obdivujem takýchto šikovných ľudí. Ja na tieto práce veľmi nie som :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam celkom velku rodinu a skrachovala by som, ak by som riesila darceky a spol az v hodine dvanastej :D

      a tiez som kludnejsia, ked mam vsetko pripravene dopredu a nemusim sa neskor stresovat v davovej psychoze :)

      Odstrániť
  6. Je to super, voľakedy som aj ja tak postupne riešila, ale teraz som v časovej tiesni a nemám ešte nič :)

    OdpovedaťOdstrániť