štvrtok 5. septembra 2013

Liebster blog award

Jupííí, konečne ho mám aj ja! Hrozne sa teším, že ma Zuzka nominovala a veľmi si to vážim. :)


Dúfam, že rovnako sa budú tešiť aj kočky, ktoré týmto nominujem ja:
Miška z Michaelacards, ďalšia Miška z Miskinevecicky, Pipina z Petalka, šikovná vizážistka Monika z  Monicainwonderland13 a Linda z Lillianasworld :)

Otázky pre kočky:
1) Čo je na tebe to najlepšie alebo najhoršie? (ktorákoľvek oblasť tvojho ja :))
2) Čo si najviac vážiš na ľuďoch?
3) Čím si chcela byť ako dieťa a kedy ťa to prešlo?
4) Najvplyvnejšia osoba v tvojom živote
5) Obľúbená kniha (alebo film, seriál, čokoľvek)
6) Ak by si sa dostal/a k stroju času, do ktorého obdobia a miesta svojho života by si sa vrátil/a?
7) Prečo? :)
8) Ako v tvojich predstavách vypadá raj?
9) Najobľúbenejší kúsok v tvojom šatníku alebo najlepšia investícia do seba.
10) Ktoré jedlo si sa naučil/a variť/piecť ako prvé  (nápoje ako káva, čaj, či instantná polievka sa nepočítajú!)?
11) Bez čoho nikdy neopustíš byt/dom?

Ako som odpovedala ja? Voilà:
1. Čo vám najviac vadí na ostatných blogerkách a čo si na nich naopak najviac ceníte?
Cením si, že prinášajú nové články, podávajú svoje skúsenosti a inšpirácie ďalej a tým mi v podstate šetria nervy (aj peniaze) z nekvalitného produktu či služby. Tiež som vďaka mnohým narazila na super stránky a miesta, stretla kopec zaujímavých ľudí (prevažne virtuálne) a o halde úžasných mňamkovských receptoch ani nehovorím :D
A čo sa mi nepáči? Keď cítim z článku vyvyšovanie sa alebo závisť, že má niekto na menej prepracovaný článok väčšie ohlasy od čitateľov a podobne. Je to kontraproduktívne...

2. Myslíte, že vás blog bude baviť aj keď si založíte rodinu (manžel, deti, pes..)?
Rozhodne áno :)
Tento rok som sa vydala a myslím, že väčší vplyv na frekvenciu pridávania článkov u mňa má skôr práca ako zmena rodinného stavu... Aj keď teda popri chystačkám svadby a teraz pri kúpe bytu skôr očumujem iné blogy ako by som prispievala na vlastný :D 
Navyše si myslím, že vo svete je dosť negatívnych vecí aj bez mojich výlevov o tom ako ma kto kedy kde naštval a radšej sa delím s pozitívnymi vecami. Teda... Nicht immer, aber immer öffter :D

3. Za čo ste na seba ako blogerku najviac hrdé?
Hmm, asi na fakt, že napriek tomu, že teraz letia skôr beauty a fashion blogy, tak aj ku mne ľudia zablúdia a snáď sa im moje výtvory aj páčia a nechvália mi ich len z ľútosti :D 
Ak ich trebárs inšpirujú k tomu vytvoriť niečo oveľa krajšie, tak je to z môjho pohľadu tiež celkom úspech :)
A samozrejme, že odteraz budem hrdá aj na toto krásne ocenenie ;)
Teším sa z neho o to viac, že je to prvý krát v mojom živote. Vďaka Zuzi --/-@

4. Vedeli by ste si svoj život predstaviť bez blogu?
Nakoľko mám blog relatívne krátko, tak by som vedela žiť aj bez neho. Myslím, že by z jeho straty boli nešťastné skôr osoby v mojom okolí – takto sa pochválim s novými bastlovačkami na blogu a neotravujem ich :D

5. Čo urobíte ako prvé keď sa ráno zobudíte? 
Pritúlim sa k manželovi, vrhnem sa na hygienu a utekám na bus. Kávu a raňajky riešim až v práci po tom, ako skontrolujem mailbox :D
Víkendové rána sú tým krajšie, čím dlhšie môžem ostať v spinkadle a užívať si drahého :)

6. Uvedomujete si svoje nedostatky? Ktoré to sú?
Ohľadom blogovania je to hlavne nepravidelnosť a nesúrodosť príspevkov :)))
Chcem skrátka príliš veľa a zároveň sa nechám veľmi ľahko rozptýliť - takže už to tu nie je len o pohľadničkách, ale aj inšpiráciách na DIY, dokonca som sa zapojila do TAGu (som strašne hanblivá, ale mala som raz slabú chvíľku, heh), začala som s jednoduchými návodmi na excel (kiež by som ho vedela tak ako dnes používať už skôr, márnosť!), podelila sa o moje mindráky (nielen) zo svadby, varila som, skúšala som usporiadať aj dáke súťaže a tak nejak z každého rožku trošku :)
Nudí ma robiť len jednu vec a s tým nejak výrazne ani nebojujem...

7. Čo pre vás znamená priateľstvo? Považujete svoje čitateľky za priateľky?
So mnou a vyznávaním pocitov verejne je to trošku komplikované... Mám okolo seba strašne moc ľudí, ktorých mám veľmi rada a sú medzi nimi aj moje čitateľky. Nie všetci, ktorých mám rada sú moji priatelia. Niektorí sú  skôr známi alebo súpútnici :)

8. Stretli ste sa už osobne s inou blogerkou/blogerom?
Jasne že hej – s Luckou sme spolu začínali v jednej IT-firme a spoločne hromžili na samonasieracie nemecké mašiny, bojovali s vrtochmi UPS a míňali neskutočné prachy v HotShote (ja na štróbery piňakoládu) :D
Mišku som už isto v niektorom poste aj spomínala, nakoľko bez jej pričinenia by som sa nenamotala na Cardmaking a blogovanie už vôbec nie. Vďaka Miške som spoznala aj Evičku, ktorá spravuje môj najobľúbenejší obchodík.
Stretla som sa aj s Lindou pri našej výmene a vôbec - jeden nikdy nevie, kto z jeho priateľov má ešte blog... Trebárs môj manžel má webstránku s tutorialmi na Photoshop a 3D-štúdio :)

9. Ako vznikli názvy vašich blogov?
Popravde, ak by som tušila, že ma blog bude až tak dlho baviť, tak by som si určite vymyslela dačo kratšie a ľahšie zapamätateľné... Chcela som mať v názve moju prezývku a načrtnúť v ňom, čomu sa asi tak budem venovať. Tak nejak ma nič lepšie ako Sunnys Scrap World v tom posilvestrovskom omámení predsavzatiami nenapadlo :D

10. Myslíte si, že existuje niečo, čo by ste mohli na sebe a svojom blogu zmeniť?
 Isteže - v prvom rade pravidelné príspevky a k nim pútavejší pokec, prehľadnejšiu kategorizáciu, rozmanitejšie DIY z vlastnej dielne, nielen inšpirácie z netu a neviem...Ak ma ešte dačo napadne, tak to s najvyššou pravdepodobnosťou zmením hneď ako sa k tomu dostanem :D
Samozrejme, že akékoľvek podnety od mojich čitateľov len a len uvítam. tak smelo do toho ;)

4 komentáre:

  1. jaaaaj, dakujem za oznacenie :) dufam, ze v pondelok odstatnicujem a konecne sa aj blog rozbehne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že s tým pravidelným prispievaním na blog máme problém viaceré :D
    Na druhú stranu nemám rada keď mi (alebo niekomu inému) čitatelia vyčítajú neaktivitu na blogu. Ako vždy vravím, blog má byť zábava, nie povinnosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť